Mijn netwerk vergroten
Ik heb op verschillende manier inspiraties uit mijn vakgebied proberen te halen. Zo heb ik bezoek gehad van een mede stagiair en ben ik naar de HR beurs geweest. Elk jaar vindt de HR beurs plaats in Den Haag, een moment waarin veel software bedrijven hun HR tech proberen te slijten aan de HR adviseurs en directeuren. WGROW kwam daar met een ander doel.
Meer weten over mijn stage?

Bezoek bij mijn Buddy
Ik ben bij mijn buddystudent Mick van Velzen op bezoek gegaan om meer te leren over wat hij doet bij KPN. Een hele andere stage dan ik. Meer richting sales en ook erg interessant.

Stagebegeleider op bezoek
Mijn stagebegeleider Nino Bergman was op bezoek op ons kantoor in Utrecht. Toen hebben we geen foto gemaakt, maar dit hebben we later via Teams ingehaald.
Benieuwd naar hoe onze bezoeken zijn verlopen? Lees dan het blog dat ik erover heb geschreven!

Buddy bezoek bij WGROW
Mijn buddystudent Mick is ook bij ons langs geweest. Samen hebben we elkaars werkzaamheden besproken en mooie contrasten gezien tussen onze stageplekken.

Inspiraties uit mijn vakgebied: De HR-Beurs
Ik had het genoegen om samen met drie andere collega’s op bezoek te mogen bij de HR-Beurs in Den Haag. Een plek waar ik als commercieel econoom student niet meteen iets te zoeken heb. Zou je denken, maar WGROW helpt bedrijven op het gebied van HRM.
Daarom heb ik mijn sales petje opgezet en ben ik met iedereen gaan netwerken. Op deze manier heb ik kunnen schaven aan mijn sales terwijl ik meteen mijn WGROW pitch kon uitproberen.
Ik heb mijn netwerk kunnen vergroten en veel mogen leren over een nieuw ontdekte interesse van mij, HRM.
Het was een mooie afwisseling van kantoor, een hele gezellige middag en een manier om mijn collega’s beter te leren kennen.
Maar waarom was WGROW op de beurs? Wij verkopen geen tech of bieden enige tools voor HR adviseurs. Hoewel onze doelgroep benaderen lastig zou zijn en WGROW geen stand had, wat was dan het doel?
Bekendheid was een voornaamste, maar ook de ogen en oren open voor mogelijkheden voor eventuele partnerships. Zo bleken er mogelijkheden voor de MarCom afdelingen, maar ook om AFAS Partner te worden voor implementatie.